Един ден на почивка, както и няколко капки романтика

Ние бяхме в хотелската стая и яде сладолед. Някой ще каже: и какво е романтично? Сладолед! Вие не можете да си представите какво вкуса на пет часа сутринта сладолед. Незабравимо! Plombirnoe сутрин обеща да бъде красив летен ден и да се превърне в един магически романтична вечер. Лек полъх, миризмата на морето и красива съпруга, обгърна я мека, любящ поглед към мен от главата до петите.

Обхождания до чувството на глад. И все пак, сутрин къпане събуди апетита. Ние имаме познания за такъв инцидент, иззети торбичка, а в нея - всякакви екстри. Въпреки това, не се очаква, че ще се постави в това суши, екзотични плодове и т.н. Всичко беше много по-прозаично, но не по-малко романтично! Колбаси, сирене, ръжен хляб, ароматно, горещ чай, кифли с мармалад и две силуети на брега на морето, наслаждавайки се на първите лъчи на слънцето. Романтика, и още!

Възприемането меко одеяло, ние изпадна в един магически сън. Въпреки това, тя е краткотрайна, тъй като осем сутринта на брега на морето се превърна фолклорна програма. Събрахме няколко вещи и отиде да проучи пътищата и пътеките на местните квартали. Около 10 часа се върнахме в стаята, за да си взема душ и да се преоблече като 11:00, бяхме планирали за един и половина часа обиколка с лодка.

Пълен морето ни посрещна топло. Морски вълни се разбиваха в страната на лодката, обсипани с хладно спрей, и слънцето, затопляне на тялото, искат ние бързо се превърна в две шоколадчета. До този момент в нашия вълшебен чудно-чанта е една бутилка шампанско, ягоди и, разбира се, сметана (купил в деня преди в супермаркета). Комбинацията от всичко това прави пътуването с лодка е невероятно романтично! турне време премина бързо, но аз не съм добър слушател, не забравяйте, само някои пещера, където се твърди, че обитавана от зли духове, опазване на мира на земята.

По-близо до час стигнахме до хотела и изтощен, падна в ръцете на двойното легло. Нощувка и матрак с нея и да ни задържан в стаята 16 часа преди! О, как бихме могли да ги убеди да ни пусне - при всички! И накрая, на битката с врага свърши, а ние се върна към брега, който беше вече много пренаселено. Няколко часа ние плуваха, слънчеви бани и - не го вярвам - дори и да се построи кула от пясъка! Разходихме се по протежение на брега в търсене на "пиле Бог" - камък с дупка. И по-близо до шест до плажа дойде весела компания от млади хора, които обичаме да играем волейбол и пиеше чаша бира за един познат.

Като правило, по-силно впечатление на лицето, предоставящо първия или последния ден от пътуването. Бих предпочел да се отърве от "или" и да направи запомнящи се дни (особено запомнящо се) и двете едновременно! Така че вечерта отидохме в малък ресторант на брега. Избрах една маса далеч от високоговорителите и звукови усилватели впечатляващи размери, с изглед към морето. Докато жена му е направил поръчка, аз отидох "popudrit нос", изглежда, вие, дами, така че можете да го наричат. Все пак, това е просто извинение за жена си, защото имах нужда да реализира плана си «помня» през първия ден.

Не е далеч от детето ресторант в клоун костюм е продажба на балони. Помолих го да се промени до края (както го приключи в 40-та минута), за да дойде на нашата маса и, като обясни с жестове и изражения на лицето, за да даде на жена ми огромен въздушен сърце. Планът замесен друг човек - DJ. Помолих го да сложи песен Uitni Hyuston от филма "Бодигард", след като клоунът ще донесе балона.

Нямаш представа смая лица на посетителите и "квадрат" очите на жена ми, когато планът започна да се реализира в действителност. Първо престана всички разговори и звуци (с изключение на музиката, разбира се), когато в един ресторант с голяма червено сърце отиде клоун. Разбира се, всички очи бяха само на нашата маса. Не всеки ден клоун дава сърце! И когато всеки е играл запознат мелодия, и аз попитах съпругата си да танцува, публиката избухна в аплодисменти и дюдюкания (бях доволен, но аз не подаде тип).

Много двойки също танцуваха. И когато се върна до масата, човек в съседство, на 55 години, най-вероятно, той попита: "А вие, момчета, младоженци? Меден месец празнуваме? ". И когато казах, че ние сме по-"кореняк", с две деца, Dyadkin очи леко се разшириха и пъдпъдъци крак не знам какво да правя: Върни се в хода или да скочи в отворената уста Dyadkin.

Бъдете внимателни един към друг. най-малко по време на празниците.

И това, което би било последната капка за вас. Каквото и да направи най-напред сложите точка в отношенията и да отидете на почивка / развод. За някои това е съпругът, фразата "и двамата любов, не мога да избера", на другата - укриване на доходи, когато семейството се дава на съпруга си, "цена на живот", а над нея, удържан. За мен лично - това беше новината, че бивш любовницата си купи апартамент и да направи ремонт там, въпреки че за всичките години на семейния живот никога не е помогнал, даде пари, казвайки: "Вие сте умни, тя може да се справи" и zhuchil.

Не съм имал последната капка, инициатор на развода беше човек, за мен това беше всичко oblegcheniem.Nadoelo дръпнете съпругът ви не само себе си не искам да, той се опита да ме влачите до дъното на тях, а аз -soprotivlyalas, и не е включени в който и да е от неговите планове или плановете на неговите роднини.

е и бивш мъченик, някой вече е написал тук, че да, реши какво -Това време далеч от съпругата си за мен, веднага бе изпратен, така че не се нуждаят от истерия, желанието му да излети от България, също както и всички видове измами.

Аз съм женен за втората съпруга, аз съм самодостатъчна и финансово независим, да живееш живота си и да не се пречи на съпруга си, за да бъде себе си

Всеки човек има свой праг. Понякога развод, само една капка от безразличие. Тя е за заставане отношения.
Ако бракът е изграден върху ползите или друга зависимост, че прошка няма граници.

Rust от една чиния изчезва, ако, за да избършете лицето си с горещо олио. *** Ако се порежете на мушама покривката, след покриване на пострадалото сайта от двете страни на безцветен лак за нокти. Разрезът няма да се вижда. *** ренде, на който ще се настъргва сирене, четка с масло. От това сирене няма да се държим заедно, ренде и по-лесно да се измие. *** В кухнята мирише лошо, изсипете в тенджерата малко оцет и задръжте тиган на слаб огън, докато оцета не е така.

Ваканция на морския бряг. Просто споделям. 7ya.ru - информация за проекта на семейни въпроси: бременност и раждане, родителство, образование и кариера, икономика, отдих, здраве и красота, семейни отношения.